Followers

Wednesday, November 3, 2010

Apa Hillary Clinton buat di Subang Skypark?

Dah lama aku tak update blog aku ni.Ini semua gara-gara terlalu sibuk dengan kelas,praktikal dan juga pindah rumah.Rasa-rasanya adalah dalam sebulan kot blog ni tak diupdate.Ranking alexa pun makin jatuh dan followers masih lagi 218 orang followers.

Hmm..entri kali ni setelah sebulan tak update blog,aku nak cerita tentang Hillary Clinton.Hillary Clinton?Sape tu?
Hillary Clinton ni ialah bekas wanita pertama(1st lady)bagi negara US(isteri bekas presiden US,Bill Clinton).Kini Hillary memegang jawatan sebagai Secretary of States(setiausaha negara)US.


Tapi apa yang ''minah salleh'' ni buat kat Subang Skypark?
Sebenarnya aku pun tak berapa pasti apa yang ''minah salleh'' ni buat kat Subang Skypark,tapi kalau tak salah Hillary dijemput untuk menyaksikan perjanjian MOU(Memorandum of Understanding)antara dua pengeluar enjin kapal terbang iaitu Pratt & Whitney dan General Electric dengan Malaysia Airlines.

Apa yang menariknya ialah,pesawat terbaru MAS,Boeing 737-800 NG(new generation) yang baru sahaja landing dan selamat tiba semalam di Line 11,MAS Hangar 04 turut dipamerkan ketika Hillary berada di sana.

Sedikit tentang MAS Boeing 737-NG yang aku tau:-

1.Better fuel efficency(jimat minyak,boleh lah dapat banyak untung..hehe)
2.Ada winglets(tidak terdapat pada Boeing 737-Classic)
3.New design untuk paparan pada permukaan badan(fuselage)pesawat

2 comments:

pokpih said...

die datang nak tgk islamic fashion show esok

amar haziq said...

''islamic''rosmah fashion show dah lepas daa
haha

Post a Comment